4 Haziran 2010 Cuma

CANIM

iROŞ' um ,canım kızım bu sene illaki gitar çalmak istedi.Biz de ona yılbaşı hediyesi olarak bir gitar aldık ve kursa yazdırdık.O gün bugündür benim minik kuşum her boş zamanında gitarını alıyor eline bize konser veriyor.Allah'tan muziğ seven bir aileyiz,hepimiz arada çalar söyleriz kendi aramızda.Bu yüzden kimse kimseye gıkını çıkaramıyor.


Minik kuşum işleri ilerletti,yarın sabah ART Televizyonunda okulunun tanıtımı için 2 parça bile çalıp söyleyecek .Çok heyecanlıyız çok.Allah yardımcısı olsun bir tanemin.

7 yorum:

Chilek dedi ki...

canım benim maşallah ona:))

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

potişim ne güzel çok sevindim bizde çıkarmı acaba o kanal? yeğenimde çalıyor ama bu sene gitmedi galiba kızını öp yerime
sevgiler...

potila dedi ki...

Çok teşekkürler çilekler,şekerler...
Uyduda akdeniz Tv olarak çıkıyor:Diyarbakır bile izledi anacım,bugün canlı yayınlandı pazar sabah 8 de tekrarı var:)))
Öpüyorum....

gunesyuksel dedi ki...

masallahh.. cnm.. antalya kanalı art mi? bıcırık ya.. sevindim. veletler evin neşesi..:)

potila dedi ki...

Güneşim saol cnm.
Evet ART Antalya'nın yerel kanallarından biri.
Öpüldün:))

noyumberry dedi ki...

maşallah aferim kızına:)
benim kızımda geçen sene kurs aldı ama bu sene gitmedi..gitar sesini çok severim..Başarılar dilerim..sevgiler..

potila dedi ki...

Novumberry
Çok teşekkürler,
Kızın belki bu yıl başka bir şeylere merak salmıştır,biz gerçekten sevdiği şeyi bulana dek neler denemedik hiç sorma:))
Benden de sevgiler sana.Öpüyorum kızını da...