7 Ağustos 2010 Cumartesi

EVLİLİK

Evliliğin tuzu biberidir kavgalar, tartışmalar...


Peki kavgaları hangi cümleler tatlıya bağlar?

1)Haklısın!

2)Mümkündür!

...3)Seni seviyorum!

...4)Seni çok iyi anlıyorum!..

5)Eline sağlık!

6)Sen bir tanesin!

7)Özür dilerim!

8)Senin yerin çok ayrı!

9)Hayırlısı olur inşaAllah!

10)Sen ALLAH'ın bir lütfusun!(isteğe göre gözlerimin nurusun diye devam ettirilebilir)

11)Problem değil!

12)Teşekkür ederim!

13)Kızgınlığım sana değil!

14)Dualarım seninle!

15)Bana biraz zaman tanı!

16)Sen yapmazsın,biliyorum!

17)Canın sağolsun!

18)Hakkını helal et!

19)ALLAH senden razı olsun!

20)Harika olmuş

!21)Sen dünyanın 8. harikasısın!.."

4 yorum:

emine dedi ki...

Çok güzel, paylasim için tesekkurler. Okudum, gülümsedim, beyendim ve hepsinden önemlisi dogruladim ; )

ve tabii...

Tiolari kullanicam! ; )

öznur-ata dedi ki...

18 numara :)))))

potila dedi ki...

Beğendiğinize sevindim kızlaaar...
Ben de çok sevdim:}

zihni örer dedi ki...

kavgaları bu 21 maddelik ezberlikler tatlıya bağlayabilir, ya sık tekrar ederse aynı kavga ve aynı içerikle, her seferinde çözer mi bu 21 tılsımlı sözler?

Bana kalırsa içerik değişmeli. Kavga konusuna yaklaşım içeriğinden söz ediyorum. EMPATİ