29 Nisan 2010 Perşembe

FIKRA - KARNE

Afacan, yıl sonu karnesini babasına uzatır. Karneyi inceleyen baba:

"Ben hayatımda bu kadar berbat bir karne görmedim," diye kükrer. "Nedir bu böyle, ha? Bütün notlar zayıf."

"Bilmem, baba..." diye yanıtlar, Afacan. "O karneyi sandığın içinde buldum ve üstünde de senin adın yazıyor."

* Komik ama gerçek ...
Yani fıkranın gerçek olup olmadığını bilmiyorum ama kendimizin de bir zamanlar çocuk olduğunu unutmayalım demek istiyorum.
Çocuklarımıza biraz daha sabır ve anlayışla yaklaşıp onların yanlızca birer çocuk olduklarını ve HATA YAPMA ÖZGÜRLÜĞÜNE sahip olduklarını unutmayalım.
Kimbilir biz ne afacanlıklar yaptık?
Hatırlayan yok mu kendi çocukluğunu?

4 yorum:

Chilek dedi ki...

Hikaye süpermiş:)

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

hatırlanmaz mı hiç o günler:)benimde karnelerim hep durur sakliimmde bari çocuk falan olur bide afacan olursa bulmasınlar bariii:)

♥ Made By Mİne ♥ dedi ki...

ayy evet yaa nası geçio yıllar ..komik ama gerçek işte ..bu arada yeni blogun hayırlı olsun canım takipteyim ..sevgiler

mine dedi ki...

hem hikayeye hem de fotoğrafa bayıldım : =)